Best room-mates ever!

Här ligger man i soffan, hungrig och sjuk med halsont och feber. Så kommer Eric och Jonathan hem från att ha skrivit kontrakt på nya lägenheten och berättar att de ätit pizza. Gissa om jag blev sugen på pizza då eller? De har en pizzeria med hemkörning här i Vestby men de har ingen hemsida och jag har ingen meny så där sket det sig. Hade bussarna gått oftare så hade jag tagit bussen in och köpt en men istället skickade jag sms till Anton och frågade om han kunde köra förbi Spar och hämta pizza och glass till mig. Det kunde han fixa.
Sen hör jag hur Eric håller på och mixar något i köket. Då gör han en super-C-vitamin-smoothie till mig med apelsin och kiwi. Åh, jag har det ganska bra trots att jag är sjuk. Här är ju tre killar som passar upp på mig! Haha, ibland är det bra att vara ensam tjej och spela lite på sina svagheter. *blink blink*

Hittade att Vestby har ett läkarcenter så jag ska ringa dit i morgon och försöka komma dit för lite medicin så att jag inte smittar någon när jag kommer hem till Ljungby i helgen.


Kommentarer
Postat av: anna

Skönt att höra att de pysslar om dig. Kram

2010-03-04 @ 19:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0