Köksa!

Nu har jag gjort mitt hushålliga för resten av månaden och nästa måndag också! Gick upp lite innan nio och sedan dess har jag stått i köket. Det har blivit ny müsli. Den andra var så populär att det tog slut. Vi har numera bröd i skafferiet, inte helt hembakat men nästan. Axas pumpabröd är så gott och enkelt att göra att vi inte har något annat. Det har också blivit storkok av kycklingwok med färska grönsaker. Inga frysgrönsaker från Findus här inte. Under tiden kom jag på en ska, vi behöver en wokpanna! Fick blanda ihop allt i vår stora kastrull. Har ju en wokpanna hemma i Ljungby men den ska jag ha i mitt eget hem sen, inte nu när jag behöver dela den med andra. Så det så!
Så tre timmar jag har spenderat av min lediga förmiddag på att fixa mat. Lämnade över den sista disken till killarna så nu kan jag bara njuta i soffan medan riset kokar klart och sen blir det lunch. Tyvärr får ni inte smaka allt jag lagat men ni kan få se lite härliga bilder...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0