Komma ihåg - att vrida fram klockan

Ni som känner mig sedan tidigare vet ju att tid och jag inte riktigt synkar. Det är inte så att vi är ovänner men vi tänker inte riktigt lika. La för någon dag sedan in i mitt minne att på lördag kväll måste du komma ihåg att du ska vrida fram klockan en timme. Ni vet fram med utemöblerna på våren och hela den ramsan. Tror ni jag kom ihåg, nej. Bestämde mig för att sova för 15 minuter sedan eftersom att jag ska upp vid halv nio och jobba sista dagen på Spenst i morgon. Det var ganska lagom att klockan var halv ett. Skulle ställa klockan på mobilen och ser ett nytt sms. Sms från chefen på Spenst som bara ville påminna om att klockan vrids fram i natt. Tack Cecilie, utan det smset hade jag inte kommit till jobbet förrän klockan elva i morgon.
Så slutsats, här sitter jag och vet att det blir mindre sömn. En timme gör ganska mycket när det blir snodd av en genom ett sms. Men hellre det än att jag kommer för sent. Sov så gott nu allesammans för klockan är faktiskt kvart i två inte kvart i ett!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, jag har rensat min garderob pga flytt, till priser fr 9 kr.Kika gärna in min blogg, tack.

2010-03-30 @ 21:43:46
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0