Påsk redan?

Idag fick jag ett väldigt härligt mail, det finns folk som vill åka och besöka oss här i Oslo! Så nu ska jag se till att det det blir planera av när vi är hemma i påsk. Påsken ja, blir påmind om den ständigt och det är bara positivt. Idag fick vi t.ex. påskägg på jobbet. De borde kanske komma nästa vecka men de är ute i god tid på Coop.
Om exakt en vecka är skärtorsdagen snart slut och då är vi i Sverige efter en dag med flytt. Trots att det är en hel vecka kvar tills vi ska ha packat ihop vår lilla del av lägenheten har jag och Eric planerat inför denna dag under jobbet idag. Vi har bl.a. diskuterat släp, flyttstäd och packning. Sen blir det en helhelg i Ljungby och det ser jag fram emot som bara den. :D

Nej nu ska detta osammanhängande inlägg avslutas, ni ska få slippa läsa förvirrande meningar och jag ska äta mjölkchokladglass med browniebitar. Good night!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg att föräldrar har alltid förtur!! Ser fram emot att se er igen, ni är välkomna hem.

Tobbe

2010-03-26 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0