Sista natten i Vestby!

Nu är det bara en natt kvar i denna röriga lägenhet. I morgon flyttar vi mot Oslo och det ska blir så skönt! Det är inte alltid lätt att få fyra personers viljor till ett beslut. Inte alls lätt. Men nu är det som sagt snart över. Nu har jag, Eric och Jonathan flyttstädat medan Anton jobbat. Fy fan vad det blir skitigt på ställen som man inte ser. Påminn mig nästa gång att jag ska hyra in en firma som flyttstädar nästa gång jag ska flytta.
Killarna brydde sig inte så mycket i början eftersom att det såg förjävligt ut när vi flyttade in och det var dem som fick städa eftersom att jag inte kom förrän en vecka efter. Men efter att jag blivit lite arg och förklarat att det inte funkar så tror jag att de gav sig fan på att det skulle bli rent. För nu, nu är det snart skinande här inne. Bara lite dammsuga och golvtorkning kvar till i morgon.
Men nu blir det sängen, ska ju trots allt upp klockan halv fem i morgon också, men sen är det HELG ända till måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0