Vi a la 70-talsschlager

Kan inte förstå att det var en vecka sedan jag var hemma och gjorde mig redo för 70-talsfest. På något konstigt vis är det likadant när jag åker hem som tillbaka till Norge. Det känns aldrig som att jag varit i Norge när jag kommer hem till Ljungby men när jag åker tillbaka till Norge känns det som om jag inte varit hemma och hälsat på. Lustigt det där.
Men nu drar vi till nutid, nästan, eftersom att det är melodifestival ikväll! Jag och killarna ska ha en helkväll, en engångsgrill är införskaffad och vi ska fira in våren med att grilla. Plus att vi ska ha en helkväll med melodifestval efter det om jag får bestämma. Troligtvis gör de något annat än att sitta med mig i soffan klistrad vid hur konstiga kläder de har eller hur fyndiga programledarna försöker vara. Vi får väl se men jag kan tänka mig att de flesta har snyggare kläder än vad vi hade förra helgen även om min jump-suit är svårslagen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0