Dåligt löfte

Åh, vad jag lovade igår att bilder på lägenheten skulle komma upp. Men det kom upp lite annat här som hockey-VM och lite umgåsande med Emelie, Carro och Julia för att diskutera lördagskvällen. Vi kom fram till allihopa att det var en kväll med mycket konstiga händelser, mycket fylla men åh så kul vi hade. Haha, en bra sammanfattning tycker jag.
Jag ska inte lova något men det kanske kommer bilder idag. Måste städa rummet och baka bröd inför lite besök på onsdag. Hinner inte med det annars för i morgon är det första jobbdagen på IKEA om jag glömt nämna det. Ska få upplärning på utleverering av kök och jag ser otroligt mycket fram emot detta! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0