I to the K to the E to the A

Gissa nu tre gånger vad som har hänt idag. Nej, jag har inte hittat en ny skitsnygg klänning att lägga lönen på. Två försök kvar. Nej, jag har inte heller fått ett utbrott för att det varit stökigt i lägenheten. Ett kvar. Kan du inte, nej ok då ska jag berätta. JAG HAR FÅTT NYTT JOBB! Japp, så glad är jag för det att jag var tvungen att skriva med stora bokstäver. Nästa fredag (14/5) ska vara min sista dag på Coop fast jag hoppas egentligen att sista dagen blir på onsdag för då drar jag till Sverige. Men sen på tisdagen efter där (18/5) ska jag börja jobba på IKEA Furuset. Buss i 15 minuter för att komma till jobbet känns helt ok med tanke på vad vi stått ut med ett tag nu.
Åh, jag har varit glad hela eftermiddagen känns det som. En härlig känsla som jag förlängt genom att fira med köttbullemackor och IKEAs egen flädersaft. Tack för IKEA, de vet nämligen inte vad flädersaft är i Norge plus att jag ska jobba där i sommar för er som missade det. :D


Kommentarer
Postat av: anna

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! Det kommer bli skitbra och roligt. Mormor hälsar och grattar.

Kram från oss här hemma, vi längtar tills att du ska komma hem. Följer du med mig till stugan?

2010-05-04 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0