Jag = min mamma

Insåg precis en sak, jag har blivit likadan som min mamma! Eller i alla fall lite. Gick precis in i badrummet och insåg att det inte var städat. I vanliga fall så är det inte så farligt men idag. Idag är det värre för om någon timme kommer Erics försäldrar på besök. Även om vi känner varandra otroligt väl och de vet att varken jag eller Eric (eller de andra killarna) är några städgalningar så har jag känner jag att det måste vara rent, snyggt och städat.
Så mamma, alla de gånger du städade när vi skulle ha gäster hemma, jag förstår dig nu! Även om det inte är kungen (nej, för varför skulle han det?!) som kommer så vill jag också ha det rent och snyggt nu. I alla fall när det kommer folk och helst annars också men det jobbar jag fortfarande på.
Och Yvonne och Tobbe, så städat och fint det är när ni droppar in om en timme brukar det inte vara. Det är inte så hemskt ofta värmeljusen är tända och oftast ligger det kläder över allt där ni nu ska sova. Bara så ni vet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0