Jag vill, jag vill, jag vill!

Och därför så blir det jag ska, jag ska, jag ska! Tror jag i alla fall. Nu tänker ni säkert igen att vad är det hon vimsar om och det ska jag berätta. Jag ska klippa mig! Inte den vanliga tråkiga toppningen där så mycket hår som möjligt ska vara kvar efteråt utan jag ska klippa av en bit, på riktigt! Passar bra tycker jag, nytt jobb och ny frisyr. Eller en frisyr över huvud taget med tanke på att det jag har nu bara är en massa hår som hänger. Nu ska jag bara se om jag kan hålla mig tills dess att jag kommer hem nästa helg eller om jag ska fixa mig en klipptid här i Oslo. Det borde ju finnas någon bra frisör här. För just nu känns det som att jag varken kan eller vill vänta en hel vecka.


DJ'n Leigh Lezark är min nya hårförebild

Så vad tror ni, kan det bli bra? Ge mig en kommentar!


Kommentarer
Postat av: EwJ

SNYGGT!

2010-05-07 @ 09:53:28
URL: http://jahnsen.devote.se
Postat av: Äcka

Ja, herregud! Kör på det. Tror det blir skitsnyggt :D

2010-05-07 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0