Ljungby, kära Ljungby

Nu har jag varit på besök i hemlandet i fredags och måste säga att jag har det ganska bra! Fredagen spenderades med mys i Tylösand. Lördagen gick till fika, mat och fest med en massa blandat men härligt folk. Igår var en slapp dag med middag hos pappa och senare lite chill-i-dill med Äcka och Elin.
Men idag har det varit en aktiv Sarah igen. Har hunnit med skomakaren, blodgivning, lunch med mamma, tandläkaren och Ljungbyporten på tre timmar. Haha, det måste nog vara värt något typ av pris tycker jag!
Än så länge vet jag inte när jag åker tillbaka till Oslo. Kan bli allt från i morgon eftermiddag till nästa måndag. Stort spannrum där alltså.

Måste bara uttrycka lite glädje också. Var uppe på Audio Video vid City Gross för att kolla på en ny router till Oslo. När alla fem surfar samtidigt blir det lätt lite irritation för att det går långsamt. Det händer inte ofta men det räcker att tre försöker så blir det en liten krasch. Den trevliga killen på Audio Video frågade vad vi hade för levantör och sa att på många ställen kan man istället få ett trådlöst modem så slipper man att förlora så mycket av uppkopplingen. Det är bättre än en trådlös router om alla har nätvärkskort och det har vi väl snart tror jag. Vi med laptop har ju det i alla fall. Så killar i Oslo, fundera på detta annars går jag upp till min nya kompis på Ljungbyporten igen! Det är kundservice det. Han försökte inte kränga på mig något jag kanske inte behöver utan gick efter mina behov och kom fram till att jag kanske inte behövde hans prylar. Audio Video steg precis hos mig!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0