Myshelg

Nu har killarna kommit hem igen, i tre dagar fick vi vara ensamma men nu är det slut med det. Det har varit tre mysiga dagar dagar kan jag säga. Ätit gott har vi minsann gjort, sushi, grillade kycklingfiléer och pizza. Men vi har inte bara levt lyxliv i vår härliga "våning". Igår var det storstädning ska ni veta! Köket, toaletten och storarummet fick en riktigt upputsning. Det tog sin lilla tid men var lätt värt det eftersom att jag fick bilder till hemma-hos-inlägget som kommer när jag bara har tid (ork) att kolla igenom dem.

Till veckan som kommer hoppas jag att jag får glädjande nyheter på telefon de närmaste dagarna. Vad det handlar om får ni veta när jag fått svar. Vi jobbar mellan klockan 14-22 hela veckan så om det är någon som vill skypa lite är jag hemma på förmiddagen och väldigt sugen på det.

Nu är det NHL10 som gäller på tv, jag ska gå in och lägga mig och allt är som vanligt igen. Det är sååå skönt mer rutiner! Haha.


Vi satt på lilla balkongen utanför vårt sovrum och åt i kvällsolen igår. Kycklingfilé med himmelsk marinad, potatisgratäng och smörstekta haricot verts stod på menyn. Det var precis lika gott som det låter om inte godare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0