Onsdag

Trodde detta skulle vara sista arbetsdagen denna vecka men ack nej. Är så glad att jag ska sluta på Coop och nu struntar jag blankt i vem som kanske läser eller inte läser detta. Frågade förra veckan om ledighet och då var det ingen som kunde svara. Han som kunde det (vår teamleader) kom tillbaka från en veckas semester idag och han har aldrig några raka svar. Det var "det kanske blir mycket på fredag", "jag kan inte lova" och "jag måste kolla upp det". Tydligen svårt att säga "nej, tyvärr Sarah det går inte". Skulle fråga innan vi slutade vid två när jag ser hur han är på väg att gå utan att säga till mig om jag fick ledigt eller inte. På IKEAs intervju frågade de mig hur jag vill att en bra ledare skulle vara och nu vet jag absolut hur jag inte vill att de ska vara!
Hur som helst, inte ledigt på fredag alltså. Kan slå vad om att det kommer vara precis som vanligt. Det betyder knappt något att göra och alla åker omkring för att hitta saker. Blir det så är risken nog stor att jag lackar! Väskan kommer i alla fall vara packad för att kunna sticka vid lunch eller direkt efter jobbet. Nu ska jag åka till IKEA för att lämna kopior på attester och betyg. De ville tydligen inte ha det på intervjun men nu när jag fått jobbet ska jag lämna in det. Skumt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0