Tjurkärring?

Tänkte precis skriva ett inlägg om hur killarna missade en platspåse när de gick ut genom dörren. Den låg mitt i utgången på dörrmattan och alla tre steg över den. Ingen plockade upp den och de gick och tränade. Då blir jag tjurig och plockar upp den bara för att den inte ska ligga där! Sen var mitt humör på väg ner. Tror att jag vaknade på fel sida idag alltså.
Men sen satte jag mig vid datorn och fick upp Elins blogg som är en av mina startsidor och såg hennes bilder från hennes Karlstadshelg och då blev jag på en gång på mycket bättre humör. Att se alla härliga bilder gjorde mig glad. Ibland är jag glad att jag har så lätt för att byta humör.
Nu ska jag jobba lite mer på att vänja mig vid att det inte bara är jag och Eric hemma längre. Det gör jag med att lyssna på hög musik, sjunga hur högt jag vill och dansa som bara jag kan nu när jag är själv hemma lite! Här är musiken som gör det; Starred på Spotyfi.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va kul att det glädje( vet inte hur det stavas...) dig! Kul som tusan med nytt jobb! Det här blir riktigt bra nu syssling! Som du har kämpat!

2010-05-04 @ 07:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0