You do look hot!

Var precis nere på ett stekhett torg för lite blommor till mamma. Det fanns ungefär 100 sorter att välja bland och jag kan knappt något om blommor. Men efter 15 minuters velande bestämde jag mig ändå och gick fram till kassan. Han som stod där pratade inte svenska utan engelska och vi hade ett mycket givande samtal på min trötta engelska, såhär gick det:
Han - How are you?
Jag - I'm good, warm!
Han - Well you do look hot!

En väldigt härlig kommentar som säkert inte alls betydde det som jag tolkade det till men det skiter jag i! Haha, jag sa till honom att ha en bra dag och gick leendes därifrån. Så efter god frukost på starvägen, inte så mycket bakiskänsla och en sån kommentar så kan jag göra vad som helst. Klockan tolv är det fika med Elin, en härlig dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0