ÅRETS NYKOMLING



Jag har precis använt (okej, jag kom hem och tvättade bort sminket innan jag skrev detta) 45 minuter för att gå 2,6 km. Det är inte okej och det beror inte på alkohol kan jag lova! Förklaringen till det är att jag varit på servicefest och skulle hem. För snål för taxi som man är skulle jag ta bussen. Behövde vänta i 10 minuter och tänkte att jag lika gärna kunde gå till nästa hållplats istället för att stå och vänta i mina 12 cm-klackar. När jag kommit till nästa hållplats och väntat i tre minuter kommer bussen men chaffisen blinkar med hellysen och tydligen är bussen full. Så irriterad som är jag är bestämmer jag mig för att gå hem. Ont och jobbigt men sant, mina nyklackade skor är inte gjorda för det kan jag säga. Så en ordentlig promenad har jag fått. Det allra värsta med detta är dock inte att jag fått gå hem själv utan att det var tomt när jag kom hem. Gillar inte att vara hemma själv! Så Eric, kom tillbaka! Sinsenveien behöver dig!

Ps. På bilden ovan ser ni förresten kvällens mottagare av utmärkelsen "Årets nykomling"! Lite, okej då väldigt, stolt är jag allt! Även om ingen kände igen mig när jag kom med min mask. Lyckades till och med lura en kille att jag inte alls jobbar på IKEA! Haha, det ni! ;)


Kommentarer
Postat av: Lennarth

Grattis till utmärkelsen, de du. Och du ska inte använda högklackat om du ska "gå på tur", norrmännen själva har nog kängor istället : )

//ha det gott från pappa

2010-10-25 @ 21:30:48
Postat av: Lennarth

Grattis till utmärkelsen, de du. Och du ska inte använda högklackat om du ska "gå på tur", norrmännen själva har nog kängor istället : )

//ha det gott från pappa

2010-10-25 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0