LITE STÄDNING FÖRGYLLER DAGEN


Om ni tyckte det var fint förra helgen så kan ni få se den andra sidan också. ;)

Haha, nja inte riktigt så pepp på att rensa undan här idag. Men men, har man haft fest får man skylla sig själv. Plus att det var en toppenfest och då är det lätt värt det! Kvällen igår gick ungefär såhär; jag slutade jobba runt tio och kom hem lite därefter. Duschade och gjorde mig i ordning på en timme, sen var det kalas. Vi sjöng Lips fram till halv ett och då var det dags för att dra ner till stan. Vi åkte taxi till utestället Fugazi men kom fram till att kön var för lång. Därför halvsprang vi till bussen för att åka tillbaka hem, köpa kebab och ha efterfest istället. Då blev det först en hel radda med YouTube-klipp och den var det Lips igen. Allt detta ganska högt medan Eric och Jojo låg och sov i soffan och tillslut somnade alla på golvet. Mycket spännande kväll, sista gästen gick nog runt 9-10 skulle jag tro. Det är en hejdundrande fest det!
Kanske skulle sätta igång och städa så att jag sen kan åka och hälsa på mina favvotjejer just nu! Jessica, Lina, Erica och Annie har ju flyttat upp nu och ska flytta in i sin nya lya idag. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0