BESVIKELSE OCH CORNFLAKESKAKOR

Detta började som en bra dag. En lång sovmorgon, lite städning och sen flyttade vi de sista sakerna från gamla lägenheten. När vi satte oss i soffan och började titta på SVTs valvaka var vi lite spända och tittade snabbt på början av programmet och fortsatte vidare till Robin Hood. Klart sevärd film men det var när filmen var slut som det blev riktigt spännande. Det är nog inte många som missat Lars Ohly reaktion på SVT.
Trots att vi inte bor i Sverige för tilfället är jag riktigt intresserad av detta val och blir så arg och besviken över hur man kan välja in Sverigedemokraterna i riksdagen! Jag hoppas innerligt att de inte får något inflytande, trots sina just nu 20 mandat. Jag glädjs åt det lilla och tröstäter en cornflakeskaka till. Vad det "lilla" är kan vi ta en annan gång.


Kommentarer
Postat av: Lennarth

Jag är med stolt över dig min skatt. Som tur är reagerar de flesta likadant.

2010-09-20 @ 20:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0