DET GÅR FRAMÅT

Har precis varit på lägenhetsvisning på Grönland. En jättefin lägenhet som låg centralt, lite dyr hyra men vi får se hur vi gör. Fick nämligen ett telefonsamtal från en kille med en tvåa som Eric ska titta på idag. Fanns inga bilder på nätet men han verkade intresserad av oss. Ickerökare och svenskar, det är grejer det. Han lät extra nöjd när jag berättade att vi bott här ett år och att båda hade jobb. Så vi får väl se. Eric ska ta med sig kameran så att jag kan få se om det är något att ha. Den blev ledig tidigast 15 september och senast sista september och det hade ju passar oss toppen!
Nu ska jag på nästa stora moment för dagen, intervjun med chefen. Wish me luck, berättar hur det går sen! :D


Lägenheten jag drog med Rikard till idag, fin men dyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0