FIKA!

Nu ska jag in till stan och fika med Annie som flyttade upp hit igår med Lina och Erika. De sista två har redan fått jobb och hade av förklarliga själ inte tid med fika. Men Annie var sugen så nu har jag packat jobbväskan och drar mig in mot staden. Bara kvällspass för mig denna vecka vilket på ett sätt är skönt eftersom att jag har 7 dagar sovmorgon. Det blir det verkligen också, har tänkt går upp runt åtta varje dag men tidigast kommit upp nio. En del dagar har det även sovits till tio, elva! Inte bra. Men nu ska jag iväg mot tunnelbanan. Ha en bra dag allesammen! :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket underbart kort! Hoppas ni hade det mysigt när ni fikade. Kram Mamma

2010-09-30 @ 15:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0