FORSPEIL

Sitter här i vår lilla poängfotölj bredvid sex grabbar och mysförfestar lite. Det betyder alltså att de taggar för en utekväll och jag sitter med. Haha, kul kväll det låter som va? Faktiskt ganska trevligt men jag är på tok för trött för att tagga själv. Laddar för onsdag, då ska det bli Oscar Linnros på en klubb som heter Blå. Laddar också inför fredag, då är det löningspils för kundservice på båda Oslos IKEA-varuhus. Så om ni då tänker på hur ofta jag festar nu för tiden så kan jag behöva ladda! Sist jag var ute var för tre helger sen och då gick vi glatt hem tidigare. Så än en gång, jag behöver ladda.
Idag har jag och Eric varit på IKEA innan jag började jobba så nu är vår lilla lägenhet nästan komplett. Det saknas lite blommor, kläder och skor som vi fortfarande har i gamla lägenheten. Det ska vi hämta i morgon och sen kommer det bilder på nya lyan. Det blev ju aldrig några bilder på gamla lägenheten men strunt samma. Nu ser vi framåt! God kväll! ;)

Detta skrev jag för ca 2 timmar sedan, glömde visst posta det. Men nu är det gjort. Dags för sängen, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0