FÖRSTA MÅLTIDEN


Trots att det är saker lite över allt (oväntat när det gäller oss eller hur, haha) tycker jag att vi har varit skitduktiga idag. Vi gick upp lite efter åtta och har sedan dess kört saker till nya lägenheten, installerat internet och jag har dessutom hunnit jobba. Och som ni ser på bilden har vi också ätit vår första måltid i nya lägenheten som egensambos! Det var visserligen inte mer exotiskt än kebab men vi satt vid vårt nya köksbord, på våra nya stolar och framför allt i vår nya lägenhet.
Nu tycker Eric att jag ska "sno ihop" detta inlägg eftersom att det är filmtajm på gång. Första filmmyset i nya lägenheten, haha. Det blir många första nu. I morgon blir det harrytur (shoppingresa) till Sverige och svenska simkortet hänger med om någon är sugen på en prat. Vi är väl där från klockan ett skulle jag tro.
Som sagt sno ihop, ha en bra kväll så ska jag ha första filmmyset nu! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie - 17år & en bebis i magen.

svar: Åh! Tack va söt du är! Det glädjer mig verkligen att läsa dina ord. Man blir alltid lika glad när man får något sånt här!

Tack! :D

2010-09-12 @ 09:27:28
URL: http://nilsonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0