FÖRTID

Nu ska jag en snabb runda ner till lilla staden. Eller rättare sagt svenska ambassaden ska få sig ett besök av lilla mig. Det är dags att rösta! Känns lite konstigt att jag ska iväg och vara med att tycka om hur Sverige ska styras. Inte för att jag bor i Oslo utan för att rösta är sådant som mamma, pappa och alla andra vuxna gör.
Nu ska jag iväg, snabbt, för sen blir det nog lite fika med Jessica!


Drar med mig passet, kameran och viljan att påverka! Haha, slagkraft i den bildtexten! ;)


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vad jag är stolt över dig. Lycka till med röstningen. Kram

2010-09-15 @ 21:48:41
Postat av: Äcka

Fan vad bra, Sarah! :D

Du missar min lilla valvaka hemma med snittar, internationalen på tvärflöjt och möjligtvis en massa vin för att dränka våra sorger om borgarsvinen vinner. Saknar dig en massa. Puss

2010-09-16 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0