LA STADA

Nu är det dags att slita sig från bakislördag och göra detta till en festlig dag. Haha, överpositiv? Kanske lite, men det ska fan inte bara sittas i soffan hela dagen. Nu drar jag mig mot Jessica och Karl Johan i jakt på ett par gummistövlar som inte kommer ruinera mig. Med det kriteriet låter det som att jag kommer hem utan men jag ska leta mitt bästa. Bästa språket idag, skyller på gårdagen. Jobba till 23.15 och sen fixa smink, kläder, hår och förfesta innan det var utgång två timmar senare sätter sina spår. Kul hade jag och värt det var det verkligen.
Nu sliter jag mig, drar på mig min nya Black Sabbath-tischa (Jonathan rensade sin garderob), rutig kavaj och halsduk. Jag är redo!




Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt. Hoppas du hittade det sökt. Kram Mamma

2010-09-04 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0