REN LÄGENHET

Satt och letade lite efter små städtips för vår storstädning i nya lyan i morgon. Kom av slump in på TV4 och Rent hus och det var det bästa jag kunde gjort. Vilka städdamer de där två är! Om allt funkar lika bra som de säger är de mina nya städförebilder, mamma du är grym men dessa damer kan allt! Haha.
Har nu en och en halv sida med beskrivning på hur jag ska gå till väga för att städa ugn, ugnsgaller, fläkt, micro m.m. Konstigt nog ser jag fram emot att stäa i morgon. Men först blir det sängen och jobb tidigt på VUF1. Köpa madrass står också på programmet men sen, sen ska jag städa som aldrig förr! Kameran ska med det lovar jag.

Kolla in alla grymma städtips här, i morgon ska det utvärderas!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för dessa ord. Jag hade säkert kunna ge dig en lång lista. Testa du och berätta för mig sen, kanske något som jag ska efter. Lycka till.Kram

2010-09-08 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0