SOVA!

Jag har fått en superskum knöl på armen, precis nedanför armbågen mot handen. Den är varm och stor som en femma ungefär plus att det gör riktigt ont om man tar på den eller ännu värre slår emot den mot något. Frågade Eric igår vad han trodde det kunde vara. Kände den första gången igår morse och tycker att en bula borde försvinna snabbare än på två dagar, den borde ju inte vara varm ännu i alla fall. Äh, svamel. Vad vet jag. Ont gör det i alla fall och om någon har ett tips på vad det kan vara hör gärna av dig. Känns löjligt att den skulle komma från att jag slagit i armen i sängramen när jag sovit, eller det kanske är så enkelt. Som sagt vad vet jag, men trött är jag! Vet inte ens var detta onödiga inlägg kom ifrån. Haha. Sov gott! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0