TEMA FLYTT

Min tid spenderas genom att göra tre saker just nu känns det som. Jag sover, jobbar och oroar mig. Allt jag tänker på är hur det ska gå med jobbet och fastanställningsintervjun med min chef idag plus att jag tänker en hel del på lägenheter. Är nog lite av ett kontrollfreak. Inte när det gäller saker för dem sprider jag ju överallt men när det gäller saker som jag egentligen inte kan styra. Blir tokig av att inte veta, det är ju inte direkt dagens middag vi snackar om! Men det är inte så mycket jag kan göra som sagt. I förrgår mailade jag och Eric till 37 olika hyresvärdar med lägenheter vi hittat på finn.no. Fick några svar igår så idag blir det två visningar och till helgen blir det förhoppningsvis lite fler. Det är väl allt vi kan göra, visa intresse och beskriva oss som det lugna par vi är. Haha.
Nu blir det dusch, frukost och sen ska jag dra med mig Rikard och kameran på visningar eftersom att Eric jobbar.


Kaoset innan vi möblerade och fick ordning i vår härliga lägenhet, längtar faktiskt lite till kaoset nästa gång man precis flyttat in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0