ATT TÄNKA TILLBAKA


För exakt fyra år sedan på minuten satt jag på en nattklubb i Prag och kysste en kille jag aldrig snackat med innan den kvällen. Man skulle kunna säga att jag var fast ganska så med en gång. En hel hemresa med buss satt vi tillsammans och jag kommer så väl ihåg folks reaktioner. Hur tusan kunde de bli tillsammans?! Ja, det kan man fråga sig men nu är vi här. Sambos i Oslo fyra år senare. Hur gick det till?
Jag har inget bra svar på den frågan. Däremot kan jag säga att det inte är den sista årsdagen vi firar. Det kan jag garantera! 


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker att ni passar som handen i handsken. Jag gillar er duo skarpt! jag längtar efter er nu!

Va kul att du gillade min uppdatering :)

Puss bästa syssling

2011-04-13 @ 09:19:43
Postat av: Äcka

Åh, finingar! Nu blev jag lite varm i hjärtat.

Grattis och sånt :) puss

2011-04-14 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0