DET ÄR SÅ HÄRLIGT ATT GÅ I SOLEN, SOLEN!

Idag har jag varit ledig. Sov jäkligt dåligt eftersom att jag var beredd på att jobbet skulle ringa och fråga om jag ville jobba. Det gjorde de inte men när jag fick ett sms klockan åtta kändes det som att jag varit vaken länge. Somnade visserligen om efter det men var ändå lite på min vakt.
Rebecka och jag drog till gymmet vid elva för att träna och sen hann jag med en spontan shoppingrunda med mig själv. Ett på shorts, en ny jacka och ny hårfärg fick följa med mig hem. Bra att jag inte ska träna på Worlds Gym längre. Blir lätt att man tar en runda inom någon butik innan man åker hem, inte bra för plånboken men bättre för humöret.
Så efter att jag färgade håret och åt lunch hade jag inte så mycket att göra. Nya pressomuggen från Bodum testades. Köpte den i Rom för halva priset från hemma. Kul att man kan åka till Italien och funda saker från Norden. Att nordiska produkter sprids gillar vi. Dessutom har jag äntligen börjat läsa Andreas Carlssons bok. Hittills verkar den helt ok. Satt en stund på balkongen i solen, men min kaffekopp, solbrillor och bok. Sämre sätt att spendera en ledig dag finns ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0