NACKDELAR MED ATT INTE TÄNKA EFTER

Sitter och mailar som en galning hemma i min Ikea-fotölj. Mitt kopiera-klista in-finger börjar redan bli trött och det är nu jag frågar mig själv varför jag skulle sälja en massa saker på Tradera. Eller i alla fall varför jag inte sparade ett automatiskt mail som de mer rutinerade Tradera-säljarna hade gjort. 24 "vinnarmail" tar en ganska bra stund vill jag meddela. Så dagens tips, ska du sälja mycket på Tradera träna upp fingarna innan eller skaffa ett automatiskt mail. Det hade suttit riktigt fint nu. 



Men, fördel med att sälja saker på Tradera måste ju vara den tusenlapp vi tjänat på gamla kläder vi annars skulle skänkt. Det blir lagom till matshoppingen vi ska göra innan vi åker hem efter påsk. Katching! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0