SELVANGIVELSE,VAD?!


Fy tusan, då har jag "norge-deklarerat". Värre än det sämsta norge-skämt du kan tänka dig vill jag påstå. Herregud vilken soppa. Känns som lotto med tanke på att jag knappt vet vad jag fyllt i. Tro inte att jag bara struntat i att sätta mig in i det för att jag är för lat. Det går bara inte att förstå! Det finns ett avdrag för utländska arbetare som man ska lägga till innan man skickar in deklarationen och för att förstå vad det innebar började jag googla. Precis när jag tänkte ja men så måste det ju vara hittade jag en ny forumtråd som ställde till allt. Nu har jag rätt och slätt chansat lite och hoppas på att det blir bra. Jag har i alla fall koll på vad jag ska få tillbaka utan detta utlänningsavdrag.
Vi kommer märka hur det går i slutet på juni om jag får tillbaka skatten i första rundan. Då lär ni också märka om jag blev nöjd eller missnöjd med vad jag ska få tillbaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0