STORA VÅRRENSNINGEN


Jag ska erkänna att jag är så imponerad av mig själv idag! Min garderob har krympt skulle man kunna säga. Jag har rensat och rensat. Så pass mycket kastat blev det att jag kunde få ner mina kläder i sex trådbackar istället för sju. Eric blev glad, han fick en extra back och lite mer ordning.
Lina och Erika blev nästan lite rädda att jag kommer ångra mig när jag gjort mig av med allt men det tror inte jag. Erika gick hem med en kavaj och en t-shirt och Lina med en kjol som skulle åkt till UFF annars. Så lite glada är de nog allt, hehe.
Det som inte skulle kastas eller skänkas skulle säljas på Tradera. Det har varit min syssla ikväll. Totalt 47 annonser blev det med både mina och Erics kläder. Vem vet, vi kanske kan tjäna lite på det.
Nu är det dags för sängen. Upp och börja jobba klockan åtta i morgon. Sov gott. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0