SUMMERING: KÄRLEK



Idag har varit en sådan tokigt bra dag! Hann självklart inte med allt jag skulle göra idag men en massa kärlek har jag fått. Det är en dag som denna man kan fylla på lyckokontot lite. Ett bra-att-ha-konto som behövs ibland. Elin tog ett underbart initiativ till rosépicknick i Hembygdsparken. Jag vill bara säga vänskap 2.0! Det är något jag är bortskämd med. För mer härliga bilder kan ni knappa er in hos Elin.
Har också fyllt på kontot i form av påsklunch med mamma och middag hemma hos pappa och Git. I morgon bär det av till Tylösand och jag känner att kontot kommer vara väl påfyllt när jag summerat morgondagen också. Var så säkra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0