VILKET ÖS

Igår landade vi hemma i Oslo efter några helt underbara dagar i Rom. Vi har sett så mycket, tagit så mycket kort och har en massa att berätta att jag inte vet var jag ska börja! Ska sätta mig idag och kolla igenom korten. Sen ska jag dela med mig det lovar jag. Kan spoila lite, vi har träffat påven! Ok, vi har sett Mr Pope med våra egna ögon och jag är ganska säker på att han såg oss också...
Det var i alla fall ingen lugn hemmakväll i soffan för min del när jag kom hem igår utan drog till kollektivet på Frydenlundsgata som ska bli en person kort. Annie flyttar hem till Ljungby idag. För att göra sista kvällen extra speciell bar det av till Rockefeller för konsert med Tove Styrke och självaste The Ark. Det var garanterat, utan tvekan årtiondets konsert. Vilken energi, vilket ös! Det är helt otroligt. The Ark gick på scenen runt 21.15 och när jag kollade på klockan när allt var slut stod hon på 00.20! De öste alltså på i tre timmar och man bara önskade att det inte skulle ta slut. Filmade en lite snutt och om det går att höra/se något ska jag försöka få upp den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0