NY LUR?

Idag höll jag på att bli med Iphone, bidde inte så tyvärr. Hade laddat som tusan och skulle pruta på Telia. Haha, hur tänker hon nu tänker ni kanske då? Det gör jag också såhär i efterhand. Klart man inte får lägre pris på Telia genom att pruta men försöka går ju. Skulle köpt en i alla fall men se då kom Norgeboendet och spökade. Inte fick jag skriva upp mig på ett abonnemang, jag står ju som utvandrad. Men trots att jag sa att jag vandrat tillbaka fick jag inget abonnemang och ingen telefon. Fick bara ett leende av killen i kassan faktiskt och det fick duga för idag.
Ska ge det ett nytt försök i veckan, då kanske jag vandrat tillbaka på papper också. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0