HEM-HEMMA


Jag och lillebror passade på att få ha lite mys i soffan när mamma skulle fota för en tom ram på jobbet

Nu sitter jag i bäddsoffan hemma i mammas vardagsrum. Helknäppt att det känns som att jag aldrig varit borta när jag kommer hit. Igår när jag skulle sova började jag tänka på vad tusan gör jag i Oslo egentligen när jag skulle kunna vara här? Någon sekund var jag supersugen på att bara stanna här! Men så började jag fundera vidare, vad skulle man göra? Nu flyttar ju de sista av de nära vännerna som bott här, Äcka till Malmö och Elin till Växjö. Så nej, jag stannar nog i Oslo ändå. Jag hade nog börjat klättra på väggarna efter ett tag.
Men missförstå mig inte, jag är så nöjd över att vara hemma denna helg. Idag ska jag hinna med systemet, möblera om lite kanske, ta en fika eller två, hälsa på Erics föräldrar och sen ha fredagsmys. Haha, och jag som var rädd att jag inte skulle ha något att göra idag. Så fel man hade där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0