LEVA I NUET?

Ibland blir jag otroligt rastlös. Så rastlös att jag bara vill resa mig och sticka iväg, komma igång med allt jag planerat! Har ju så mycket planer för framtiden, resan och plugg är det som drar mest. Känns så jäkla surt att behöva sitta fast här ett år till bara för att pengarna inte finns ännu. Sen kan vi inte åka när som helst, man vill ju inte bila genom USA när det är vinter och en massa snö ute, eller hur?
Har så svårt för att njuta här och nu eftersom att jag bara kan tänka på hur bra det ska bli sen. Hur bra det kommer vara när vi sparat ihop alla pengar vi behöver. Hur bra det kommer vara när jag sitter där i skolbänken och lär mig en massa om saker som verkligen intresserar mig. Hur glad jag kommer vara när jag sitter i Sverige med en Iphone (löjligt att jag ens tänker så!). Hur bra det kommer bli när jag väl kommit igång att träna och framför allt hur bra det kommer bli till sommaren när det är varmt, skönt och jag är vältränad! Jag är inte gjord för att leva i sex månaders igloo! Trots att solen skiner, som idag, hjälper det inte. Finns alltid något att klaga på, det är svinhalt så det är varken skönt eller kul att gå ut och gå en långpromenad. Vill inte dra med mig skidorna till backen för att jag ska ha en stenhård budget om vi ens ska komma någonstans.
Blääää, idag är en downdag! Hjälper kanske inte att jag sitter och lyssnar på låtar som Hugger i sten eller Fix you men det är bara så det är idag.
En glad Sarah efter en härlig dag på Holmenkollen i höstas



Kommentarer
Postat av: anna

Du får tänka på de där alldeles underbara dagarna som varit istället för idag när det inte känns bra. Läs din förra blogg om vilken underbar pojkvän du har. Älskar dig! Kram mamma

2011-02-20 @ 18:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0