LOVE IN A BOX

Okej, då är det bestämt! Min sambo är irriterande underbar! Här går jag omkring och tänker att vi inte är något par som uppmärksammar alla hjärtans dag speciellt mycket, snarare är vi på andra hållet. Men nej då, Eric har en riktigt romantisk ådra också. När jag kom hem från en lång dag på jobbet efter en timmes övertid (samma kund i en och en halv timme som hade problem med sitt kök) och var ganska trött såg jag en bukett rosor och en plåtask på köksbordet. Gissa om jag blev både piggare och på bättre humör. Dessutom blev jag väldigt överraskad, inte alls vad jag väntat mig även om jag kan tänka mig att han skulle göra något sådant. En underbar pojkvän är vad jag har, det är en sak som är säker!
Ta hand om er nu allihop, och njut in i de sista av denna (tydligen, haha) kärleksfulla dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Christine

Så heldig du er Sarah, ordentlig romantisk gjort! :D

Happy valentines day, Sarah! hihi.

2011-02-14 @ 22:55:35
Postat av: Anonym

Så underbart. Va rädda om varandra. Kram mamma

2011-02-15 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0