NYA SKOR

Åh, jag vet att jag inte ska lägga en massa pengar på shopping nu när vi bokat resan och allt. Men jag kunde inte låta bli att fixa till ett par nya skor idag. 250 kronor är faktiskt inte så mycket i det stora hela. Plus att jag gör allt för att bota min vårlängtan lite. Ska hämta dem hos en tjej som köpt dem på Nelly men inte kunde ha dem, därför blev de 150 kronor billigare. Så på onsdag är de mina, då kanske ni kan få se dem på mina fötter men idag får ni nöja er med en annan bild. Titta och njut, Eric kommer med all säkerhet tycka att det är "horskor" (ursäkta språket men vi har inte riktigt samma smak). Men, vad gör det om hundra år när allt kommer omkring?




Kommentarer
Postat av: rebecka

sarah jag tycker dom är rå-heta, passar en pang-brud som du!

2011-02-22 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0