PÅ VÄGARNA

Sitter på en buss som inte alls är full. Det är riktigt skönt och jag hoppas att det kan hålla sig såhär och att det inte blir knökat efter Göteborg. Känns helt ok att åka tillbaka denna gång och det beror nog på en massa saker. Till exempel så har jag inte träffat Eric sen i torsdags morse även om vi pratat i telefon lite varje dag. Det är ju också så att Ljungby har blivit kompistomt denna helg. Nu har alla flyttat till nya städer och nya äventyr. Det är vi glada för eftersom att det blev lite kalas i helgen, berodde visserligen också på att Äcka fyllde år.
Tack till alla jag fått träffa i helgen, det är ni som gör att jag vill komma hem och hälsa på. En massa kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0