UTTRÅKAD

Har kommit ungefär halvvägs nu. Det är tre timmar kvar och jag har kommit över gränsen för ett ganska bra tag sedan. Men det är såååå tråkigt att åka buss. Tror att jag kollat facebook minst 15 gånger och redan plöjt igenom tre avsnitt av CSI. Så med detta bussåkande i tankarna har jag kommit på vad jag ska ordna när jag bli "stor". Antingen så får jag se till att någon uppfinner en telepatigrej så att jag kan komma hem genom att bara trycka på en knapp, vilket kan blir lite svårt. Eller, detta är nog det bästa, så blir jag svinrik och skaffar mig ett eget jetplan som kan landa ute på Feringes lilla landningsbana. Då hade man varit hemma vid denna tiden. Måste bara komma på hur jag ska bli så rik...
Första bilden på nya brillorna också. De gillar jag bara mer och mer. På jobbet fick jag en komplimang av en kund på grund av dem. Synd bara att han hade så svår dialekt eftersom att jag var tvungen att fundera fram vad han hade sagt. När jag kom på det var han redan borta. Så tack ska du ha kunden från i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0