AMMONIAK

Sitter i soffan, hungrig och trött. Känns inte som att kraften ens räcker för att gå fem korta meter till köket för att bre en macka. Lite överdrivet kanske men det tar tusan emot. Ska vika och hänga upp ny tvätt också, ouh det är inte heller kul. Äh, vad klagar jag för. Har inte så mycket tvätt och jag ska ju faktiskt äta för min egen skull. Ett sådant viktigt och intressant inlägg eller hur?
Hur som helst har jag och Eric gjort oss riktigt fina inför helgen i alla fall och fixat håret båda två. Eric är hos Jessica och tjejerna för att bli klippt och jag har precis sköljt ur hårfärg. Fråga mig inte varför vi sparar allt så sen på dagen som möjligt för det har jag ingen aning om. Men fina blir vi inför dopet i Karlskrona på söndag!
Nu ska jag göra en kraftansträngning och fixa tvätt och mat. Det kurrar ordentligt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0