ÅRETS COOLASTE KVINNA

Sitter och tittar på idrottsgalan och har precis sett något riktigt häftigt. Jag bryr mig inte riktigt om galan egentligen och har tinat lussebullar och tagit in julmust för att kolla på gårdagens avsnitt av Morden i Midsommer istället. Hann inte byta och det är jag glad för.
Robin Paulsson berättar att det är dags för att dela ut priset till årets idrottare med funktionshinder och de börjar visa klipp på Lena-Maria Klingvall. Hon är framgångsrik i simning fick man se av klippen. Så går hon ner för trappan, vilket är en merit i sig kan jag tänka mig eftersom att hon har protes, ställer sig framför en mikrofon och börjar sjunga! You raise me up bara som ingenting, helt galet! Trots att året precis startat måste hon vara något av det coolaste jag kommer få se i år!
Och eftersom att det nu varit så kan jag med gott samvete börja kolla på poliserna i Midsommer istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0