DET LYSER

Jodå, man var ganska duktig med det elektriska ska jag säga. Lyckades få det att lysa och det är väl helt klart huvudsaken. Plus att det inte sticker ut en massa kabelbitar man kan skada sig på. Vore ju trist om man skulle få en stöt av att dra ut kontakten menar jag. Är väl kanske minst nöjd med upphängningen. Virade sladden runt gardinstången men säger att det var tänkt så och att det var min kreativa sida som talade där, haha.
Har också lyckats fixa mig photoshop till nya datorn nu så med tanke på att jag både fixat lampor och installerat dataprogram är jag nöjd med dagen! Hoppas ni är det också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fint ni har det. Kram

2011-01-13 @ 17:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0