OJ OJ OJ

Jag sa verkligen so long Oslo sist, det var 18 dagar sedan. Woops. Jag är i alla fall tillbaka i Oslo sedan ganska många dagar och sedan dess har det hunnits med en hel del. Nyårsfirande, bilbesiktigande och till helgen blir det dop. Givetvis har det varit jobb också, det får man inte glömma.
Men strunt i det som var så längesedan nu, vi tar söndag istället. Då hade vi först slappdag i soffan jag och Eric sedan kom Erika och Annie för lite Kinect-spelande. Eric har köpt en grej till sitt tv-spel så att man kan spela med sig själv som kontroll. Hur kul som helst! Vi körde bland annat friidrott och igår vaknade jag med sådan träningsvärk i vaderna att det är helgalet. Det är fortfarande kvar också, det är inte bara slöisar som spelar tv-spel. Haha.
Nu ska jag snart göra mig i ordning för jobb. Skulle egentligen vara ledig idag oc torsdag men lyckades fylla upp dem så att jag fick en helvecka. Det var bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Sarah, mer uppdatering :)

2011-01-11 @ 10:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0