OM DU FÅR DEN SÅ TAR JAG DENNA

Idag ska vi till IKEA. Otippat då tänker ni, hon jobbar ju där. Men nej, inte för att jobba eftersom att jag är ledig idag. Vi ska dit för att handla. Egentligen blir det nog inte så mycket pengar som kommer läggas ut utan vi kommer köra på gammal hederlig byteshandel. Innan vi flyttade till vår nuvarande lägenhet köpte vi en lampa som vi inte har hängt upp ännu. Den kommer aldrig bli upphängd heller för då kan vi inte spela Kinect vid soffan. Så det ska bli en ny tv-bänk. Eric börjar inte jobba förrän tre och jag är ju som sagt ledig. Så vi ska handla sen ska jag montera. Tycker inte det borde vara några problem. Kommer tillbaka så ska ni får se hur det blev.

Kommentarer
Postat av: Consciousness

Perfect work!

2011-06-08 @ 15:49:36
URL: http://consciousness.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0