ÖPPNA DÖRREN

Vaknade av en jäkla smäll i natt följt av att det lät om det rann vatten i någon sekund. Blev livrädd och vaknade verkligen med ett ryck. Min första tanke var att tvättmaskinen gått sönder men så kom jag på att tvättmaskinen inte var på. Tankarna svävade iväg och jag såg att dörren till köket och vardagsrummet var stängd. Riktigt obehagligt eftersom att jag började tänka på att det kanske var någon i vår lägenhet! Var tvungen att gå upp eftersom att jag inte kunde somnat annars, kände på dörren som var olåst och det gjorde det inte mycket bättre. Kollade in i vardagsrummet och där var tomt. Öppnade dörren till badrummet och såg att sugpropparna på korgen med schampo och grejer släppt från väggen och det var smällen jag hört! Haha, tusan vad jag stressade upp mig för ingenting! Sen kunde jag somna om i alla fall och nu ska jag snart till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0