PLUGGKLI!

Jag har en plan för min framtid nu, kan ni tänka er? Kommer säkert ändra mig igen som vanligt men detta är jag så jäkla sugen på att jag håller på att spricka! Vill nästa påstå att jag är sugen på att skippa alla andra planer (jobb i Norge och resa) för att börja plugga till hösten! Ok, jag ska berätta vad jag är så uppspelt för. Har länge funderat på om hudterapeut vore något för mig och det tror jag banne mig att det är. Anledningen att jag är lite extra uppspelt är för att jag googlat lite idag och hittat en hel del. Det finns en yrkesutbildning i Stockholm som är på två år. Den är både csn-berättigad och godkänd av SHR (Sveriges Hudterapeuters Riksorganisation) plus att det är en massa praktik. Detta ska det läsas vidare om. Vet inte om det är någon bra skola men googlar på så kanske jag hittar något.
Nu ska det bli fredagsmys för hela slanten, lite röj i lägenheten, tömma gamla datorn och sen det bästa av allt; På Spåret!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad najs det låter :)

Kolla in den skolan maria läser gilda.se, om du inte redan gjort det. Den är dock bara på 1 år o inte csn berättigad :/ Finns både i sthlm, göteborg o malmö. Maria gillar ju skolan jättemkt o jag älskar deras produkter! Ett tips iaf :)

2011-01-14 @ 18:20:44
URL: http://hejmammaa.blogg.se/
Postat av: Frida!

Jisses va kul det låter!

Googla på för tusan :D



Kraam!

2011-01-14 @ 20:25:15
Postat av: Anna

Go for it eller vad säger man. Socionomtanken?

Kram

2011-01-17 @ 18:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0