SÄTT PÅ DIG LURAR FÖR TUSAN


Sitter på en liten buss någonstans mellan Göteborg och Halmstad. Ska vara framme om 50 minuter om vi är i tid. Var tio minuter sena från Göteborg på grund av att bussen behövde tankas, två gånger. Första gången var i Uddevalla och där tankade nog chauffören bara så att vi kom till Göteborg för där tankades det igen. Men det gjorde ingenting enligt busschauffören eftersom det varit en olycka mellan Varberg och Falkenberg och trafiken nu börjat gå igen. Sådär nu har ni fått en uppdatering på vad som sker på vägarna också.
För er som missat det är jag och Eric på väg ner till Karlskrona där det ska hållas dop för Eric yngsta brorsbarn och blivande gudbarn (det är samma barn för er som tycker att jag är luddig, haha). Men tro inte att jag legat och sovit på bussen! Nej jag har faktiskt varit riktigt flitig och rensat min lilla laptop som ska övertas av mamma efter helgen. Tror inte att denna dator gått så här snabbt sen jag köpte den. Det jag tänker är att varför har jag inte rensat den tidigare? Det får bli dagens tips, rensa din dator det gör susen!
Åter till bussåkandet för min del. Börjar bli lite smått irriterad på en av stolsgrannarna som antingen tittar på YouTube-klipp eller en actionfilm, utan lurar vilket inte är ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0