VARDAGSLYX!

Igår på jobbet fick jag ett sms av Eric som lät ungefär "Hoppas du är hungrig när du kommer hem. Jag har lagat något himmelskt!". Ganska nyfiken och lite hungrig kom jag hem runt halv ett. Eric bad mig gissa men jag fick bara huvudskakningar som svar. Gick och kollade kylen och såg hur det stod en ungsfast form i kylen. I den låg det crepes med två olika fyllningar, kräftstjärtar eller kantareller hade jag att välja på. Det ni, kan lova att det verkligen var himmelskt och min man han är inte dålig han kan jag säga! Förutom att han lagat underbar mat så hade han tvättat, tömt diskmaskinen och faktiskt röjt lite i lägenheten. Han är så flink! Vissa har tur, jag räknar mig som vissa!
Nu ska jag snart fixa kalla toast för sen ska jag kånka med mig skidor till Jessica för en dag i skidbacken. Här är underbart väder och jag är ledig. Kan inte bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Eric´s mamma har också tur

2011-01-26 @ 07:57:32
Postat av: Anna

Joel också. Kram

2011-01-26 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0